Modul v této šabloně není podporován Alternativa - jednoriadkove menu.
Všeobecně závazné podmínky rezervace a nákupu vstupenek prostřednictvím internetu, platné v KaSS Kralupy nad Vltavou.
Všeobecné závazné podmínky vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina a kulturního domu) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci vstupenek přes internet.
Rezervace vstupenek
Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná av případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, tak provozovatel kina může vstupenky uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.
Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. A rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny provozovatel neručí za to jeho rezervaci, přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo ně zrušení takové rezervace a to bez oznámení zákazníkovi.
Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina. A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakované Neprovedení a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.
Koupě vstupenek
Zakoupené vstupenky prostřednictvím internetu můžete vrátit pouze z důvodu, že se představení z technických důvodů neuskuteční (porucha na technickém zařízení, nebo nebyl dodán film do kina) a to nejpozději před začátkem představení a maximálně do 7 dnů od jejich zakoupení požadovat za ně zaplacenou finanční hodnotu . Musíte tak učinit písemně. Písemná žádost musí obsahovat název představení, datum a čas, počet vstupenek a cenu celkem, variabilní symbol platby a číslo účtu, na který má být zaplacená částka poukázána. Pokud žádost nebude obsahovat některý z uvedených údajů, nebude vyřízena.
V případě, že při koupi vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazují, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby si musíte uplatnit v bance, která Vám vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla. Takové reklamace nemůže řešit provozovatel Kina Lysá nad Labem.
Kupující, který si zakoupí vstupenky prostřednictvím internetu, bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je povinen se jimi řídit.
ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ:
Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkům.
Informace o zpracování osobních údajů pro účely prodeje a rezervace vstupenek
V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR) Vám tímto poskytujeme informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje při využívání našich služeb.
1. Totožnost a kontaktní údaje správce
Správcem Vašich osobních údajů je:
• Název společnosti: Kulturní a společenské středisko v Kralupech nad Vltavou
• Sídlo: nám. J. Seiferta 706, 278 01 Kralupy nad Vltavou
• IČO: 00 35 35 74
• Kontaktní e-mail: kino@mestokralupy.cz
• Telefonní číslo: 315 727 827
2. Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů
Pokud byl jmenován pověřenec pro ochranu osobních údajů, jeho kontaktní údaje jsou:
• Jméno: Lukáš Fuchs
• E-mailová adresa: kino@mestokralupy.cz
• Telefonní číslo: 315 727 827
3. Účely a právní základ zpracování
Vaše osobní údaje zpracováváme pro následující účely:
• Vytvoření a správa objednávek (právní základ: plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR)
• Zákaznická podpora a komunikace (právní základ: oprávněný zájem dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR)
• Marketingová komunikace (právní základ: Váš souhlas dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR)
• Plnění zákonných povinností (právní základ: plnění právních povinností dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR)
4. Oprávněné zájmy správce
Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat na základě našich oprávněných zájmů, jako je vylepšování našich služeb, ochrana našich práv a majetku, nebo zabezpečení našich systémů.
5. Příjemci nebo kategorie příjemců osobních údajů
Vaše osobní údaje mohou být sdíleny s následujícími kategoriemi příjemců:
• Poskytovatelé IT služeb a hostingu
• Poskytovatelé platebních bran
• Marketingové a analytické společnosti (pokud jste poskytli souhlas s marketingovou komunikací)
• Poskytovatelé služeb e-mailového marketingu (pokud jste udělili souhlas)
• Organizátoři akcí, kterým předáváme informace o Vaší rezervaci nebo nákupu vstupenek
6. Předávání osobních údajů do třetích zemí nebo mezinárodních organizací
Vaše osobní údaje nepředáváme mimo Evropskou unii. Pokud bychom je předávali do třetích zemí, zajistíme, že budou přijata vhodná opatření, jako například použití standardních smluvních doložek schválených Evropskou komisí.
7. Doba uchovávání osobních údajů
Vaše osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou k naplnění účelů, pro které byly shromážděny:
• Osobní údaje související s objednávkami uchováváme po dobu 10 let z důvodu plnění daňových a účetních povinností.
• Osobní údaje pro marketingové účely uchováváme po dobu 3 let nebo do odvolání Vašeho souhlasu.
8. Práva subjektů údajů
Máte následující práva týkající se ochrany Vašich osobních údajů:
• Právo na přístup: Můžete požadovat kopii osobních údajů, které o Vás zpracováváme.
• Právo na opravu: Můžete požádat o opravu nepřesných nebo neúplných osobních údajů.
• Právo na výmaz (právo být zapomenut): Můžete požadovat výmaz osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány.
• Právo na omezení zpracování: Můžete požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů v určitých situacích.
• Právo na přenositelnost: Můžete požádat o poskytnutí Vašich osobních údajů ve strojově čitelném formátu.
• Právo vznést námitku: Můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů z důvodů oprávněných zájmů.
• Právo odvolat souhlas: Pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu, můžete jej kdykoliv odvolat.
9. Právo podat stížnost u dozorového úřadu
Pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s právními předpisy, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu:
• Úřad pro ochranu osobních údajů
• Adresa: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
• Web: www.uoou.cz
10. Automatizované rozhodování a profilování
Vaše osobní údaje nezpracováváme prostřednictvím automatizovaného rozhodování ani profilování.
11. Zákonný nebo smluvní požadavek na poskytnutí údajů
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy. Pokud tyto údaje neposkytnete, nebudeme schopni zpracovat Vaši objednávku.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.